Erken boşalma

Erken Boşalıyorum Ne Yapabilirim?

Posted on: 06 Kas 2009

Erken boşalıyorum ne yapabilirim diyorsanız size alanında Sağlık Bakanlığı onaylı ilk ve tek geciktirici ürün olan Rhino öneriyoruz.

Erken boşalıyorum ne yapabilirim

3 Yanıt to "Erken Boşalıyorum Ne Yapabilirim?"

erken boşalıyom ne yapmalıyım we normalde kac dakkada boşalmyım ben bır dakkada boşalıyorum

abidin kardeş sen çok çok erken boşalıyorsun. bir dakikalık ilişkiyi hiçbir kadın asla beğenmez. ama şu bir gerçek her erkek mutlaka erken boşalma sorununu yaşıyor. bende yaşayanlardanım. geç boşalmak için rhino geciktirici krem kullanıyorum ben. gerçekten etkili bir ürün, herkese tavsiyemdir.

peki rhino yu eczanelerde bula bilirmiyiz varsa fiyatı ne lütfen cevap:(

Bir Cevap Yazın

Geciktirici

İstatistikler

  • 86,023 kişi ziyaret etti.

Takvim

Kasım 2009
P S Ç P C C P
« Eyl   Ara »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
