Erken boşalma

Pjur Geciktirici Sprey Kullananlar Bakın Ne Diyor?

Posted on: 17 Tem 2009

Mustafa M.
______________________________________________
Arkadaşlar,Türkiyede her 100 erkekten 90 ında erken boşalma sorunu olduğu bir gerçek..Gerek iş stresi,gerekse günlük yaşam stresi..Ben geciktirici sprey konusunda neredeyse uzmanlaşmış biriyim..Yılllardır,piyasada ucuz,kaçak yollardan temin edilmiş bir sürü sprey kullandım..Kimisi hiç işe yaramadı,işe yarayan da sanki ameliyat narkozu vermiş gibi sadece uyuşturdu…Bazen partnerlerimde yanma,acı,hatta mantar sorununa kadar rahatsızlıklar oluştu..Bende ise sahte performans oluyordu,ama ben cinsel ilişkiden hiç bir şey anlamıyordum,sebebi uyuşukluk yani anestezik maddelerdi..En son 3 hafta kadar önce,bir rastlantı sonucu PJUR u okudum..69 tl,diyince,kendi kendime güldüm.. Sonuçta buda aynı şeydir,benim kullan dıklarım 25-30 lira dedim kendime.. Ama aklımada takıldım.. Daha sonra bu siteye girip bilgi aldım..En sonunda bu haftasonu dayamayıp deneyeceğim diyip 1 adet PJUR aldım.. İlişkiden 15 dakika önce penise sıkıp beklemeye başladım..Sonunda ilişki zamanı geldi..Yemin ederim,kendime inanamıyordum,hem müthiş bir performans,hem süper bir zevk…Ve partnerim 2 ayrı gece de arka arkaya boşaldı..Ne bir yanma,ne bir acı..İkimizde muhteşem duygular yaşadık…Yazıkki bunca zaman dır boşa harcadığım zaman ve paraya..Artık PJUR her daim yanımda olacak.. Hepiniz sevgi,sağlık,mutlu ve PJUR lu kalın..

______________________________________________

Çağatay
Pjur geciktirici spreyi kullandıkça etkisinin daha fazla arttığını gördüm. İlk kullanışımda 20 dakika felan etki göstermişti. Şimdi ise 40 dakikayı geçtim. Çok çok süper..

______________________________________________
Mahmut
Pjur geciktirici kullanan biri olarak kesinlikle HERKESE TAVSİYE EDİYORUM. Daha önceleri 10 dakikada boşalırken şimdi 40 dakikayı buldum. Geciktirici kullandıkça sürede çoğalıyor. İlk geciktirici sprey kullanışımda 25 dakika felan geç boşalma olmuştu. Birkaç defa daha kullan dıkça bu süre yavaş yavaş çoğalıyor.

______________________________________________
İsmi Belirtilmemiş
eşime temas eder etmez boşalıyordum..şu an herşey yolunda ..yaklaşık 20 dakika boşalmıyorum.bu ürün harika

______________________________________________

Şeref Yasin
geciktirici sprey helal olsun sana. benim gibi 2-3 dakikada boşalan adamı 40 dakikada boşalttı. bu geciktirici sprey gibi başka bir geciktirici sprey tanımıyorum.

Daha fazla yorumu okumak için tıklayınız.

Bu yorumlar tamamen Pjur geciktirici sprey kullananlara aittir.

2 Yanıt to "Pjur Geciktirici Sprey Kullananlar Bakın Ne Diyor?"

Bir yorumda benden olsun…

Bende Pjur kullanıyorum. Birçok kişi gibi ilk başta pek inandırıcı gelmemesine rağmen kullandığımda etkisi gerçek olduğunu gördüm. Şimdi 45-50 dakika boyunca boşalmak istiyorum ama boşalamıyorum. En güzel yanı uyuşturma vs. yapmaması. 🙂

Bende http://www.geciktirici-pjur.com/ sitenizden satın aldım, umarım dediğiniz gibi çıkar.

Bir Cevap Yazın

Geciktirici

Popüler Yazılar

İstatistikler

  • 88,350 kişi ziyaret etti.

Takvim

Temmuz 2009
P S Ç P C C P
« Haz   Ağu »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
