Erken boşalma

Rhino Geciktirici Yorumları

Posted on: 15 Haz 2009

Bakanlık onaylı Rhino geciktirici kullanan müşterilerden bazılarının yorumları…

isak kunter – 3/9/2009
Dünyayı bilmem ama bence Türkiye deki en iyi geciktirici rhino. ne ürünler kullım da hiçbiri işe yaramamıştı. Üstüne birde yan etkileri olmuştu. ama rhino geciktirici de böyle olmadı. hem gerçekten denildiği gibi geciktirici etkisini gösterdi ve 40 dakika boyunca boşalmadım. birde herhangi bir yan etkisi olmaması çok iyi oldu.
polat galip – 3/5/2009
Rhino geciktirici şu ana kadar kullığım en iyi geciktirici. şimdiye kadar baya bir geciktirici sprey vs. denedim hiç biri işe yaramamıştı. Rhino bana çok güvenilir geldi. bu yüzden bir alıyım dedim. geciktirici kremden çok memnun kaldım. krem bittikten sonra birde spreyi denicem. ama herhalde ikiside aynı.
zafer vefa – 3/18/2009
Bu geciktirici hayatımda kullığım en iyi geciktirici diye düşünüyorum. Şu ana kadar 3-5 tane geciktirici kullanmıştım. Bunlardan sadece 1 tanesi bi 10 dakika geç boşalmamı sağlamıştı. O kadar. Ama keşke 10 dakika geciktirmemiş olsaydı. 1 hafta boyunca penisim şişmiş bir şekilde dolaştım. Kısacası ben geciktirici ürünlerden çok çektim. Rhino geciktirici ürünü denemeye değer diyerek kullım. 30 dakikadan daha uzun bir süre geciktirici sağladı.
adem – 4/1/2009
Bundan bir ay öncesine kadar erken boşalma gibi büyük bir sorunum vardı. 1 ay önce rhino geciktirici krem aldım. ilk kullanımında etkisini gösterdi ve 35 dakika felan geç boşalma sağladım. 1 aydır da hep rhino geciktirici kullanıyorum. en iddalı olduğu kadar en iyi geciktirici rhino.
Bilinmeyen – 4/11/2009
Arkadaşlar yorumlarınıza ve siteye güvenerek aldığım Rhino geciktirici gerçektende çok süper bir geciktirici çıktı. İlk kullanımda 25-30 dakika geç boşalma sağladı. Daha sonra birkaç defa daha kullanmaya başladığımda bu süre 45 dakika kadar çıktı. Yani müthiş geciktirici özelliği var.

Bir Cevap Yazın

Geciktirici

İstatistikler

  • 86,023 kişi ziyaret etti.

Takvim

Haziran 2009
P S Ç P C C P
    Tem »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
